Program extins la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor Satu Mare, până la Referendum Reviewed by CD on . Măsuri pentru asigurarea stării de legalitate a cetăţenilor luate la nivelul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor şi Ghişeu Unic din cadrul Direcţiei pentru Ev Măsuri pentru asigurarea stării de legalitate a cetăţenilor luate la nivelul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor şi Ghişeu Unic din cadrul Direcţiei pentru Ev Rating:
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»Program extins la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor Satu Mare, până la Referendum

Program extins la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor Satu Mare, până la Referendum

Program extins la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor Satu Mare, până la Referendum

Măsuri pentru asigurarea stării de legalitate a cetăţenilor luate la nivelul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor şi Ghişeu Unic din cadrul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor (DEP) a municipului Satu Mare cu ocazia referendumului organizat la data de 29 iulie 2012.

La nivelul DEP Satu Mare – Serviciul de Evidenţă a Persoanelor şi Ghişeu Unic s-au luat următoarele măsuri specifice:
– soluţionarea cazurilor particulare ale solicitanţilor care nu îndeplinesc condiţiile necesare eliberării cărţii de identitate prin eliberarea unor cărţi de identitate provizorii;
– intensificarea activităţilor de actualizare a bazelor de date cu toate informaţiile privind modificările intervenite în statutul civil al persoanelor (schimbări de nume, decese etc), domiciliul sau reşedinţa acestora, pierdere/redobândirea drepturilor electorale şi corectării tuturor erorilor din bazele de date;
– adaptarea programului de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot, astfel:
– program extins în zilele de 17, 18, 24 şi 26 iulie, între 8.30 – 18.30, respectiv
în zilele de 28 iulie între 08.00 – 16.00, iar în 29 iulie între orele 08.00 – 20.00.

Clip to Evernote

Comentează

© 2013 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus