Îndrumare şi asistenţă telefonică prin Call Center-ul ANAF Reviewed by CD on . Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Satu Mare aminteste tuturor contribuabililor că pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică au posibili Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Satu Mare aminteste tuturor contribuabililor că pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică au posibili Rating: 0
EÈ™ti aici: Acasă » Articole Recomandate»ÃŽndrumare ÅŸi asistenţă telefonică prin Call Center-ul ANAF

Îndrumare şi asistenţă telefonică prin Call Center-ul ANAF

Îndrumare şi asistenţă telefonică prin Call Center-ul ANAF

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Satu Mare aminteste tuturor contribuabililor că pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică au posibilitatea de a apela la Call-center, la numărul unic de telefon 031 403 91 60.

Prin intermediul acestui număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obţine telefonic, informaţii generale în domeniul fiscal precum şi informaţii cu privire la aspecte în domeniul Tehnologiei Informaţiei (IT).

Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informaţii pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste:

– tasta 1 – persoane fizice, asocieri ÅŸi alte entităţi fără personalitate juridică – destinată îndrumării si asistentei în domeniul fiscal;

– tasta 2 – persoane juridice – destinată îndrumării ÅŸi asistenÅ£ei în domeniul fiscal;

– tasta 3 – persoane fizice ÅŸi juridice – destinată asistenÅ£ei în domeniul Tehnologiei InformaÅ£iei (IT).

Pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă în domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, în funcţie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizică sau juridică).
Agenţii Call-center oferă contribuabililor informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale. Informaţiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se referă la impozitele, taxele, contribuţiile sociale şi alte venituri bugetare administrate de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.
În cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate şi dificultate, agenţii Call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalităţi de acordare a asistenţei:
– prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenţă de pe site-ul AgenÅ£iei, www.anaf.ro. sau accesând următorul link: https://www.anaf.ro/arondare/);
– în scris;
– sau la sediul organului fiscal.

Pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă în domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agenţii din Call-center oferă informaţii tehnice cu privire la:
– erori tehnice la completarea declaraÅ£iilor;
– erori tehnice la depunerea declaraÅ£iilor;
– erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul AgenÅ£iei;
– erori la autentificarea în SpaÅ£iul Privat Virtual (SPV);
– erori la generarea cererilor ÅŸi descărcarea mesajelor primite în SPV;
– erori la accesarea oricărei secÅ£iuni a site-ului ANAF.

În situaţia în care, în timpul convorbirii telefonice se constată că problemele tehnice/erorile nu se pot soluţiona telefonic, agenţii Call-center pot îndruma contribuabilii să solicite asistenţă prin e-mail, la adresa: admin.portal@mfinante.ro sau să se deplaseze la sediul organului fiscal.
În momentul apelării la numărul unic de telefon 031 403 91 60, rugăm contribuabilii să asculte mesajul de început şi să aleagă tasta corespunzătoare în funcţie de tipul de informaţii pe care doresc să le solicite.

Clip to Evernote

Comentează

© 2013 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus