Încep lucrările din comuna Bârsău, județul Satu Mare Reviewed by CD on . Vineri, 26 februarie 2016 la Bărsău a fost predat amplasamentul pentru proiectul de investiţie denumit „Modernizare drum județean DJ193E limită de judeţ Maramur Vineri, 26 februarie 2016 la Bărsău a fost predat amplasamentul pentru proiectul de investiţie denumit „Modernizare drum județean DJ193E limită de judeţ Maramur Rating: 0
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»Încep lucrările din comuna Bârsău, județul Satu Mare

Încep lucrările din comuna Bârsău, județul Satu Mare

DSC_0033 DSC_0036 DSC_0042 DSC_0043Vineri, 26 februarie 2016 la Bărsău a fost predat amplasamentul pentru proiectul de investiţie denumit „Modernizare drum județean DJ193E limită de judeţ Maramureş – Bârsău de Sus- limită de judeţ Maramureş, km 12+000, limită de judeţ Maramureş la Asuaju de Sus până la km 20+325, limită de judeţ Maramureş, Fărcaşa” cu o lungime de 8,325 km.
Consiliul Judeţean Satu Mare continuă seria de modernizări de drumuri judeţene. Preşedintele, Adrian Ştef, s-a deplasat în dimineaţa zilei de vineri în comuna Bârsăul de Sus, acolo unde, în aproximativ trei luni, drumul judeţean 193 E va fi integral modernizat.

Proiectantul este firma S.C. SVA ASISTEH S.R.L., iar dirigintele de şantier Criste Florin Călin.

Drumul ce urmează să fie reabilitat are o lungime de 8,325 km, 8 m lăţime din care 6 m partea carosabilă şi 0,75 m acostamentul. Drumul a fost împărţit în trei tronsoane şi fiecare va fi abordat diferit pentru rezultate foarte bune. Astfel, pe tronsonul, tronson existent din pământ se vor aşterne un strat de formă dim ballast – 22 cm, strat de fundație din balast – 23cm, strat de fundație din piatră spartă – 20cm, strat de bază AB2-6 cm, strat de legătură BAD25 – 6cm şi un strat de uzură BA16 – 4 cm.

Pentru tronsonul 2, de la km 14+453 la km 18+090, L2=3,6369 km, tronson existent din asfalt, se vor efectua casete de lărgire cu structura de: strat de formă din balast 22 cm, strat de fundație din balast – 23 cm, strat de fundație din piatră spartă – 20cm. Asfaltul existent va fi decapat, peste fundația existentă prevăzându-se realizarea unui strat suplimentar de fundație din piatră spartă de 15 cm grosime.
Cele două structuri se vor realiza la aceeași cotă, peste care s-au prevăzut următoarele straturi: strat de bază AB2 – 6 cm, strat de legătură BAD25 – 6 cm, strat de uzură BA16 – 4 cm.

Tronsonul 3 de la km 18+090 la km 20+325, L3=2,235km, tronson existent din asfalt, se vor face casete de lărgire cu structura de: strat de formă din balast 22 cm, strat de fundație din balast – 23 cm, strat de fundație din piatră spartă – 20 cm. Peste asfaltul existent s-a prevăzut un strat de preluare a denivelărilor de 3 cm grosime medie din AB2. Cele două structuri se vor realiza la aceeași cotă,peste care s-au prevăzut următoarele straturi: strat de bază AB2 – 6 cm, strat de legătură BAD25 – 6 cm, strat de uzură BA16 – 4 cm.
Se vor face lucrări pentru colectarea apelor: 21 podeţe tubulare transversal, 2 podeţe dalate şi 14 podeţe tubulare la drumurile laterale.

Executantul lucrăriloe este SC Drum Construct SRL. Valoarea lucrărilor este de 8.890.815,55 lei iar perioada de execuţie este de 3 luni.

Clip to Evernote

Comentează

© 2013 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus